Kijkje in de babykamer

Zoals beloofd op instagram, hierbij een kijkje in Esmé haar babykamer. Ik zal zoveel mogelijk laten weten waar alles vandaan komt, als je daar nog vragen over hebt mag je natuurlijk altijd een reactie achter laten.

Al vroeg in de verhuizing wist ik het zeker, in haar Esmé haar nieuwe kamer wou ik graag het bekende stipjes-behang van Kwantum op één wand. Gecombineerd met rustige pastel tinten en hout zou dit een vrolijk maar rustig geheel vormen, en zo is het ook geworden!

Onder iedere foto heb ik zoveel mogelijk artikelen gelinkt, zodat je ze makkelijk terug kan vinden. Hier komen altijd veel vragen over!

De commode en het ledikant zijn van de LIV collectie van Kidsmill en hebben we besteld bij Babypark.
Op deze foto: Stippen behang van Kwantum, Draadmand van Gamma, Aankleedkussenhoes van RootsDesign label, keramieken potjes van Sostrene Grene.

De plankjes boven commode komen van Jysk, lees hier hoe ze opgehangen zijn.
V.l.n.r: Fotoboek van Action, invulboek van Oei, ik groei, geurstokjes van Robijn, ronde spiegel van Kwantum, fotokaart van Hallmark, houten popjes van Studio Poppe en de scrabble letters komen van een woonwinkel, maar zijn ook online verkrijgbaar. Bijv hier

De vilten slinger is zelfgemaakt. De bolletjes heb ik besteld bij De Viltshop.

Dit kleine dressboy-rekje staat naast Esmé haar kledingkast en bevat alléén maar stylish verantwoorde kleding, zoals de 3 prachtige items.
Rekje is van IKEA, hangers zijn van de kringloop en zelf zwart gespoten, geruite zomer romper komt van de Engelse webshop Little Cottons, 2 overige items zijn van CarlijnQ, schoentjes van converse.

Esmé heeft op dit moment nog een mini-kledingkast. Hij is rond de 1,20 hoog, maar met een eigen lengte van 70CM voldoet dat voor nu nog prima! Dit exemplaar komt oorspronkelijk van IKEA, maar heb ik voor het geweldige bedrag van €15,- opgehaald via marktplaats. De roze pompom is van Mini Department.

Dit is het ledikant uit dezelfde serie als de commode. Massief hout en super stevig, ik ben er nog iedere dag blij mee. Het bedje kan op 3 hoogtes versteld worden. Die tussenmaat vind ik echt ideaal! Het hemeltje heb ik zelf gemaakt van een oud gordijn staal dat ik kocht bij Kwantum. Hij hangt aan een piekstok van Jolein. Ons matrasje komt van Ikea en er ligt een Aerosleep op, gewoon omdat ik het idee heb dat het helpt. Het dekentje is van Meyco.

 Deze drie poepies zitten standaard in Esmé haar bedje, stiekem horen er ook nog een paar lelijke bij, maar obviously heb ik die weggehaald voor de foto. Shame on me. De grote nijntje komt van de Kermis, de kleine nijntje is een rammelaar en kregen we van een webshop en de gele is van Hema.

 De deur is geverfd met krijtverf van Amazona verf, echt een super tip! Mega fijne kwaliteit, dekt na 1 laag en verft super gemakkelijk! Ik heb geen idee waar het vaantje vandaan komt, maar daar wordt je tegenwoordig overal mee dood gegooid.

Links (of rechts, net hoe je ernaar kijkt), hangen nog 2 Ikea kruiden rekjes. Heerlijk origineel, dus ook hier konden ze niet ontbreken. Er komen nog een aantal bij, zodat we Esmé haar hele bibliotheek kwijt kunnen. De dromenvanger is van Primark.

Een kijkje vanaf de overloop, met vooraan het kleding rekje (met mijn favoriete sweater voor Esmé 'The Kid'), bovenop de kleding kast staat een houten speelgoed trein van Little Dutch. Aan de muur hangen 2 vaantjes van hout en een roze letterbord van Kwantum.


Dat was 'm! Esmé haar kamer hoe deze er nú uit ziet. Dit veranderd vanzelfsprekend ongeveer iedere dag 16 keer. I love it. Hope you enjoyed!

Tot de volgende!
X Fem








Reacties

Populaire posts