Tip van Flip | #1

Een nieuw huis, nieuwe ideeën en tientallen nieuwe klus-plannen. Ik barstte van de ideeën en het liefst werden ze gisteren uitgevoerd! (Herkenbaar dames?)

De meeste projecten moesten hangen, aan de wand en in het plafond, dus moest er geboord worden. Door het eerste laagje stuc waren we zomaar, maar daarna... 

Duidelijk, deze muren waren kneiterhard. Maar mijn ideeën moesten en zouden uitgevoerd worden, dus ik ging op zoek naar een alternatief. Ik heb ontzettend veel ideeën en tips gelezen op internet en toen kwam ik bij het volgende.

Bison Montage kit Super speed, mijn nieuwe beste vriend! Ik had nog nooit eerder gewerkt met kit, maar deze leek het proberen waard, dus Hup, op de fiets naar de Gamma, zo gezegd zo gedaan. En wat een heerlijk spul. De kit droogt onwijs snel en is ontzettend sterk! Hieronder staan een aantal foto's van dingen die ik er mee heb opgehangen. Wat een uitkomst, ik boor nooit weer!

                                    Bison Montage Kit                                                     Kapstok voor Esmé


Dit zijn kapstokjes met 4 haakjes, ze komen van H&M home.
Ik heb er 4 naast elkaar opgehangen op onze slaapkamer muur. Dit geeft me ruimte om leuke tafereeltjes te creëren en wat fijne spulletjes kwijt te kunnen.

( Het Be Happy bordje komt van een Amerikaanse webshop (Najb-kids) en de zwarte/witte romper van de Engelse webshop Little Cottons. Het haarbandje komt van Dielabandje. )

Hier nog een overview van de kapstokjes op de wand. Incl. een deel van ons nieuwe plaid van de Aldi. Love it!


Op Esmé haar kamer heb ik boven de commode, deze 2 witte foto planken opgehangen (Jazeker, ook met de Bison kit!). Ze zitten serieus als een huis, de behang lijm zal nog eerder loslaten dan de kit waarschijnlijk! Op deze plankjes kan ik leuke spulletjes van Esmé uitstallen, lekker afwisselen, heerlijk!

( V.L.N.R: Het fotoboek met stipjes komt van Action, het gouden invulboek is van Oei, ik groei!, daarnaast staat een porseleinen tegeltje dat gemaakt is door Niels zijn zusje, het boekje van Raad eens hoeveel ik van je hou, en daarnaast de Zwitsal geurstokjes van Robijn.
Plank 2:
Een koperkleurige ronde spiegel van kwantum, een houten ansichtkaart van Hallmark, een klein houten gezinnetje van Studio Poppe, scrabble letters van een leuke winkel in Surhuisterveen en de vilten bolletjes slinger heb ik zelf gemaakt met vilten bolletjes van de Viltshop. )


Op verschillende plaatsen in huis zie je ze terug, bordjes aan de wand. Deze hang ik op met zo'n schilderij plakkertje van vroeger, met zo'n klein driehoek haakje. Deze vind ik niet sterk genoeg plakken, dus die plak ik vast met bison kit. Die komen nooit weer van de wand!
(Bordje met stipjes komt van Hema, zandloper van Blokker, groene vaas van Sostrene Grene, kastje via Marktplaats en de handgreepjes van leer zijn een DIY.)


Boven het TV meubel hangt het leuke wandplankje uit de WOWN collectie van &Suus, ook vastgelijmd met mijn geliefde Bison kit.
( Lampjes van Cottonball lights, plankje van kwantum (wown), planten potje van Fest Amsterdam, bordje met Zebra's van H&M home. TV ,meubel is Besta van Ikea, lampje op dressoir is van Tjalle en Jasper. Grote witte pot van Elho. )

Tot de volgende!

Deze blog is niet gesponsord.

Reacties

Populaire posts