Interieur update + winactie

Er veranderd nog al eens iets bij ons in het interieur. Een aantal weken geleden hebben we de complete woonkamer een andere look gegeven door onze eethoek te vernieuwen en een nieuwe salontafel te maken.. In samenwerking met betaalbaarshoppen.nl heb ik afgelopen week ook nog een aantal hele toffe veranderingen doorgevoerd én kleur toegevoegd. Kijk je mee?


Eethoek
Als eerste natuurlijk de eethoek, wat een verschil! We begonnen met een lichtgrijze houten tafel met 4 witte kuipstoeltjes. Aangezien wij gezegend zijn met een super grote woonkamer, zat ik al een tijdje te dromen over een grotere eettafel. Ik heb een hele tijd marktplaats in de gaten gehouden en 2 maanden geleden viel mijn oog op deze eettafel. Hij was helemaal zwart met stoere houten X-poten. Qua formaat was de tafel ruim 50 cm langer en 20 cm breder, precies wat ik wilde! Toen N. de tafel ophaalde bleek al snel dat de prijs die we ervoor betaald hadden (€20,-) geen cent teveel was, de tafel was niet van al te beste kwaliteit en het blad was flink beschadigd. In een ingepland klusweekend heeft N. een houten frame gemaakt van underlayment en dit bevestigd aan het oude tafelblad. Zo kreeg de tafel een compleet andere uitstraling en gecombineerd met de zwarte X-poten ben ik echt verliefd op het eindresultaat. We hebben lang nagedacht over de stoelen. Uiteindelijk hebben we ervoor gekozen om aan de raamzijde een bankje neer te zetten. Dit bankje heeft N ook zelf gemaakt van underlayment. (ik bin su trots) De 3 grijze kuipstoeltjes scoorde ik ook via marktplaats.




Dat ene MDF lampje dat boven de tafel hing, stond natuurlijk nergens meer naar boven zo'n grote eethoek, dus koos ik ervoor om zelf een nieuwe lamp te maken. Van 3 houten balkjes, 5 fittingen, grote pitten en heel veel snoer maakte ik deze hanglamp. Een hele klus maar ik ben super trots op het eindresultaat. En zie hier! Onze compleet nieuwe eethoek die we praktisch helemaal zelf gemaakt hebben. 


Qua accessoires heb ik tegen de wand een heel tof wandkastje neer gezet. In combinatie met de stoere stijl van de eethoek komt deze hier perfect tot zijn recht. Ik bewaar er de onderzetters in en Esmé verzameld haar kastanjes en andere herfst-schatten in een ander vakje. Een ontzettend leuke eyecatcher, die ook nog eens praktisch is. En vergeet natuurlijk niet mijn kleine oker-gele vriend! Wat een cutie is het he, met die pilea erin vindt ik hem zo schattig! 


Zithoek
Zoals ik in de intro al zei, hebben we ook een nieuwe salontafel ge-DIY't. Ik viel op instagram als een blok voor munitiekisten als salontafel. Ze geven instantly een hele stoere vibe aan je kamer en het is gewoon nét even wat anders. Dus zo begon de hunt naar de perfecte kist. En whattayaknow, na nog geen 24 uur marktplaatsen vond ik hem. En de beste man had niet één maar twéé te koop! Voor €25,- kon ik ze dezelfde dag nog ophalen, YES! *Victory dance* Een kist vonden we wat zielig staan, dus N heeft de beide kisten met latjes aan elkaar bevestigd en zo ontstond onze nieuwe salontafel. Voor nu hebben we ervoor gekozen om de kisten niet te verven. Zo met de teksten op de zijkant vinden we dat eigenlijk wel wat hebben. Wie weet in de toekomst... :) 


Op het TV meubel staat ook een heeeel tof item. Deze zwarte stalen ster is echt té leuk voor de aankomende feestdagen! Ik zie hem al helemaal staan met lampjes er omheen gewikkeld.. of eucalyptus... Zoveel mogelijkheden! Hij staat ook kei leuk in de vensterbank. Een musthave als je het mij vraagt.



Slaapkamer
Ook de slaapkamer moest er aan geloven. Het najaar vraagt bij mij automatisch om wat meer sfeer en dit geweldige wanddoek met Forest-print brengt een heerlijk natuurlijke vibe in iedere ruimte. Ik zit nog te dubben of ik hem niet gewoon boven de bank hang, zo gaaf is hij! Hij is trouwens ook mega groot, wat ervoor zorgt dat je echt een hele gave eyecatcher in je interieur ophangt. Wat vinden jullie er van?


Winactie
En nu natuurlijk het aller, aller leukste. Van betaalbaarshoppen mag ik aan één van jullie een item naar keuze weg geven! Dus wil je kans maken op de neushoorn bloembak, het groene wandkastje, de metalen ster óf het wanddoek? Doe dan mee met deze toffe winactie! 

Wat moet je daarvoor doen? Volg mij(@Bij_fem) en @betaalbaarshoppen.nl op instagram. Voor een extra winkans volg je Betaalbaarshoppen ook op facebook. Laat een reactie achter onder de winactie-foto op mijn instagram en laat daarin weten welk item jij wilt winnen. Easy peasy chicken sneazy toch? De winnaar wordt bekend gemaakt op 27 oktober a.s.

Kenden jullie betaalbaarshoppen.nl al? Ze hebben een heel groot assortiment met toffe woonaccessoires en meubels maar ook voor praktische zaken zoals tuingereedschap kun je bij ze terecht! En vergeet vooral niet de nieuwe kerst-collectie. Check bijvoorbeeld deze panterprint kerstballen

Ik ben heel benieuwd wat jullie van onze interieur updates vinden! 

Bedankt voor het lezen en tot de volgende!
XO Fem

(Deze blog is tot stand gekomen in samenwerking met www.betaalbaarshoppen.nl)

Reacties

Populaire posts