Outfit inspiratie: Herfst 2019

Vandaag deel ik 5 van mijn absolute favoriete herfst outfits. Ik vind het leuk om kleding niet alleen seizoensgebonden te gebruiken, maar ook mijn zomershirtjes en rokken in het najaar te dragen. Ook probeer ik meer te denken aan accessoires, die maken de outfit net wat meer af. Ik hoop dat ik je wat inspiratie kan geven met onderstaande kleding combinaties!


1. Sportief
Dit is echt 1 van mijn go-to outfits. Een skinny jeans met een heerlijke comfy sweater. Met deze outfit kun je eigenlijk niet fout gaan, de sweater kan iedere kleur van de regenboog hebben en de schoenen kun je afwisselen met bijvoorbeeld enkellaarsjes of stoere boots. Ook kunnen hakken hier heel leuk onder, dat maakt de outfit net iets meer office-proof. Als accessoires draag ik mijn nieuwe Specsavers zonnebril, mijn buddha to buddha armband, gecombineerd met een nieuw horloge van IKKI. Ik draag model Jamy JM02.


* * *

 

2. Casual rock
Met diezelfde sweater kun je heel goed compleet andere looks creëren. Zie hierboven dezelfde trui, maar gecombineerd met een suede-feel rokje van Costes. Met een panty eronder kun je deze outfit heel goed dragen in de herfst. Ik draag er mijn fake Dr. Martens laarsjes onder, maar bikerboots of enkellaarsjes zijn ook heel tof! Met zo'n 'basic' outfit kun je dus heel goed printjes combineren. In dit geval heb ik gekozen voor panterprint, want mensen panterprint is écht ondenkbaar uit het modebeeld momenteel. Vind voor mij 1 winkel waar je niet binnen 10 seconden een kledingstuk ziet met panterprint. Dit tasje van Petter Creations, gecombineerd met het IKKI horloge met de panter bandjes passen echt perfect in deze set.




 * * * 

 

3. Rusty rustic
Mijn fávoriete vest van dit seizoen is dit roestkleurige exemplaar van Jacqueline de Yong (Je weet wel, dat goedkope merk dat je in de Only winkels scoort). Ik combineer het vest met een zwarte skinny jeans en witte sneakers. Een geprint shirtje maakt het geheel wat speelser en streepjes mengen dus echt perféct met panterprint. Dus ook hier het panterprint tasje maar een gewoon basic IKKI horloge en armbandje.


* * *

 

4. Into the office
Gebaseerd op mijn nieuwe kantoorbaan moest er natuurlijk een office outfit bij in deze blog. Dus ik koos voor dit geweldige roest kleurige shirtje van Sissy-boy. Gecombineerd met een skinny jeans en een wit colbert ben je al snel ready to go. Omdat de outfit redelijk basic is, kunnen schoenen met een printje hier heel goed bij! Ik koos voor mijn Maruti sneakers met cheetah print, maar er zouden bijvoorbeeld ook laarsjes met een dierenprint bij kunnen, super tof! Ik koos voor opvallende oorbellen om het geheel wat speelser te maken. Daarbij hield ik de armcandy ietwat simpeler. Het zilver kleurige IKKI horloge en mijn buddha to buddha armband.


* * *

 

5. Sassy dressy
Dit vind ik zo'n fijn voorbeeld van Zomer-naar-Herfst-kledingstukken. Dit jurkje is van hele dunne stof, ik kocht hem bij Wibra in de sale voor maar liefst €6,-. Er zit een subtiele donkergroene zebra print in. Het is dus niet echt een jurkje voor het najaar maar ik combineer het jurkje hier met een panty en zwarte enkellaarsjes en dan is het hartstikke goed te doen! Kun je natuurlijk ook heel makkelijk een vest overheen gooien mocht het wat frisser zijn. Het jurkje heb ik gecombineerd met een legergroen tasje van Pieces, mijn Specsavers zonnebril, het IKKI horloge met de panterbandjes en hetzelfde armbandje.


* * * 

Zo! Dat waren 5 outfits voor dit komende najaar. Mijn eigen stijl is er erg in terug te zien, ik houdt onwijs van natuur kleurtjes zoals roestkleur, legergroen, zwart en okergeel. Maar ook printjes vind ik super leuk. Streepjes, stipjes en dierenprintjes. Ik ben fan! 


Nog een klein stukje over het fijne horloge van IKKI. Op alle foto's zie je één en hetzelfde horloge. Dit mooie exemplaar wordt namelijk geleverd met beide setjes bandjes! Je hebt dus eigenlijk voor één prijs, twee horloges. Ik houdt daar echt van. Zo kan je makkelijk afwisselen en zoals je hierboven ziet, constant de hele tijd een nieuwe stijl creëren. Ik heb het horloge gekregen van IKKI fashion, hiervoor bedankt Maikel (en team natuurlijk ;-))

Bedankt voor het lezen en kijken!
XO Fem






Reacties

Populaire posts