Gelukje: Nieuwe tweedehands sneakers!

Het is geen geheim dat ik een fanatieke tweedehands sneuper ben. Al toen ik nog een klein Fempje was, nam mijn moeder me altijd mee naar kringloopwinkels en rommelmarkten. Dagen zoals koninginnedag waren voor ons echt een feestje! En hoewel dit vroeger meer noodzaak was, vonden we het ook gewoon ook leuk. Nu jaren later, is er vrijwel niets veranderd. Eens in de zoveel tijd plannen moeders en ik een dag in en dan rijden we hele route door (Noord) Nederland en pakken we onderweg zoveel mogelijk kringloopwinkels mee. Het is een echte hobby geworden! 

Vrijwel dagelijks speur ik op Marktplaats naar mooie schatten. Kleding voor Esmé, leuke interieur items, maar ook kleding en schoenen voor mezelf. Zo viel mijn oog afgelopen week op deze pareltjes van het prachtige merk Maruti. De sneakers zijn gemaakt van echt leer en hebben een vachtje met een cheeta-print. Nu is alles wat ook maar een beetje op stipjes lijkt, niet veilig voor mij, dus deze schoenen moest en zou ik hebben. De verkoopster vroeg er €30,- voor. Dat is dus echt een goeie deal voor zulke dure schoenen! Dus we hebben een afspraak gemaakt en op zaterdag morgen gooide ik Esmé in de auto en gingen we op naar Drogeham. En nu mag ik mezelf trotse eigenaar noemen van deze geweldige stappers!










Reacties

Populaire posts