Visionboard 2019

2018, wat een jaar. Ons eerste volledige jaar met Esmé, wéér verhuizen, 2x (!!) een nieuwe baan, N. kreeg promotie en nog zoveel meer mooie momenten. Maar naast zoveel mooie herinneringen, ook verdrietige. Het verlies van dierbaren, financiële tegenslagen en nog zoveel meer. Redenen genoeg om met veel enthousiasme 2019 in te gaan! Ambities en wensen, ik dacht ik ga er gewoon voor. Ik maak een visionboard. Kijk je mee?



Tadaa! Dit is 'm. Mijn visionboard voor 2019. Opgedeeld in categorieën, die ik hieronder wil uitlichten.



Maak je tuin mooi.
De eerste wens is direct een dit ergens bovenaan staat. Ik wil in dit jaar de tuin afmaken. Toen wij hier kwamen wonen hebben we ons in de eerste instantie gefocust op de binnenkant van het huis, hier moeten we tenslotte wonen. Inmiddels is binnen zo goed als af, dus wordt het hoogtijd voor de buitenkant. Er moet nog een schutting geplaatst worden, een veranda gebouwd, gras gezaaid en er moeten natuurlijk groen komen. Ja, in 2019 maken we de tuin mooi!



Meer groen.
Dit gedeelte staat voor groen in huis! Ik wil in 2019 vaker en meer verse bloemen in huis halen. Iedere keer merk ik dat ik zó geniet van een verse bos op tafel. Bloemen frissen het hele huis direct op! Lucky me dat het tulpenseizoen bijna weer begint! 



Lekkere gezinsbank.
Deze spreekt voor zich toch? En nieuwe bank. Onze huidige grijze Umix bevalt super, het model is goed en de kleur zijn we ook tevreden mee, maar toch begint hij voor onze smaak wat klein te worden. We willen gaan voor een grijze hoekbank, die dus net een maatje groter is. Chill modus : Aan!



Kilo eraf! Tevreden met jezelf.
Dit is een persoonlijke, maar voor mij wel een hele belangrijke. Sinds Esmé haar geboorte wil het maar niet lukken. Kilo's eraf, maar ook het tevreden met jezelf zijn blijft lastig. Ik draag bijna geen kleding meer van voor de zwangerschap en iedere jeans die ik aan doe, moet los als ik ga zitten. Jakkes, wat baal ik daar van! Ik ben gewoon niet het type Fitgirl of Health-Guru! Hier moét ik echt aan werken in dit nieuwe jaar. Een goed zelfbeeld is zó belangrijk! Note to self: Eat Clean!



Even helemaal niets.
Dit is een moeilijke voor mij. Ik ben zo iemand met een punt kont. Ik moet áltijd bezig zijn. Tijdens het schrijven van dit blog denk ik eigenlijk al weer 'Nou hierna maar even dit dit en dit'. Dus dit is een dubbele. Ik moet van mezelf meer rust nemen, maar ook staat dit stukje voor vakantie. Afgelopen jaren zijn wij niet op vakantie geweest naar het buitenland en met die tuinverbouwing weet ik ook niet of het er dit jaar in zit, but I sure hope so! Lekker aan het strand even helemaal niks doen. Count me in!


NOW!
Het laatste deel van mijn visionboard bestaat uit meerdere kreten, maar betekent eigenlijk heel simpel 'Geniet van het hier en nu'. 2018 heeft me geleerd dat de tijd vliegt en ik wil meer genieten. Met ons gezin, met N. alleen, datenights maar ook leuke dagjes weg, maar ook alleen. Ik kan zo intens genieten van even helemaal niks. Gewoon even tijd voor mezelf. Ik denk dat als je jezelf ook aandacht gunt, je voor anderen ook veel leuker bent. 

Dat was hem, mijn visionboard voor 2019. Hebben jullie goede voornemens? Laat het hieronder weten in de reacties!

Happy new year!

XO FEM.

Reacties

Populaire posts