Outfit inspiratie #1: On a budget

In deze blog laat ik een aantal outfits van Esmé zien, speciaal voor de herfst. Ik vind het belangrijk om te laten zien dat leuke outfits voor kids, niet persé duur hoeven te zijn. Dure merken hebben absoluut prachtig spul, maar je kan ook prima in je eigen dorp of stad slagen.

Ik vind duurdere merken zoals Mini rodini, Mingo en Tiny Cottons absoluut prachtig, don't get me wrong. Maar €29,95 voor een legging in maat 74 vind ik echt véél te gek. Mijn eigen broeken koop ik voor nog geen twee tientjes bij H&M... Dus sorry Esmé, dat gaat 'm echt niet worden. Daarentegen shop ik veel liever bij winkels als Hema, Wibra, Zara en H&M kids. Dan scoor ik dus voor die zelfde dertig euro, 6 leuke items! 

En echt hoor, je kan je uitleven momenteel, want de nieuwe collecties in alle 4 bovengenoemde winkels zijn té leuk. Hieronder een paar setjes van Esmé, voor aankomen seizoen. Lees: Niet vandaag dus, met 25 graden(!!!!!) 

Bedankt en tot de volgende!






Reacties

Populaire posts