Review: Wanddecoratie Saal digital

Van Saal digital kreeg ik de kans om hun wanddecoratie te testen. Lees hier mijn ervaring.

Bij Saal digitaal kun je eigenlijk alles op foto gebied bestellen. Van fotoboeken tot wanddecoratie, van kalenders tot foto-afdrukken. Ze staan voor top kwaliteit en uitstekende service. En deze lucky bastard mocht dat zelf eens ervaren! 

De vraag was, of ik een item uit de 'wanddecoratie-serie' wou reviewen. Nou, dat wouden we wel! Wij hebben gekozen voor een foto van Esmé, op hardschuim geprint. Dit materiaal is stevig en mooi van kwaliteit, maar totaal niet zwaar. We zijn voor één van de grotere maten gegaan, namelijk 50 x 75. Dit past mooi bij de foto en is een duidelijk statement in het kantoor, waar de plaat een plekje krijgt. We hebben er ook nog een kleintje van 10 x 15 bij besteld voor mijn moeder. 

Ervaring
Ik vind de website duidelijk en handig werken, er staat veel informatie op aangegeven en uitleg over de producten en de ophanging systemen. Tevens vond ik het wel onduidelijk hoé ik nu eigenlijk moest bestellen. Ik doe zo'n beetje alles vanaf mijn smartphone en op die manier kon ik er niet meteen wijs uit worden. Maar zodra je begrijpt dat er een 'bestelmanager' (software/app) te downloaden is, gaat het eigenlijk heel vlot. De app werkt perfect en is heel duidelijk en overzichtelijk. 


Eerst kies je je product, in mijn geval dus hardschuim. Dan selecteer je een foto bestand en daarna direct het formaat waarin deze gedrukt moet worden. De foto past zich automatisch aan, aan het formaat dat je kiest. Zo kan je direct zien of er een stuk van de foto af gaat of niet. Vervolgens heb je zelfs nog de keuze uit een gezellige filter. De grote foto van Esmé heb ik zwart/wit gemaakt.

Na de betaling (paypal), kwam er direct een mail met de bevestiging en een dag later kreeg ik bericht dat mijn bestelling onderweg was. Nog geen 2 dagen later, stond hij al in het kantoor te pronken!

Resultaat
In één woord super! De kwaliteit is fantastisch, van de foto, maar ook van het product zelf. Het werd super netjes geleverd in een dikke laag karton en plastic. Geen krasje of deukje te bekennen. Ik ben ontzettend blij met deze grote foto op hardschuim!


Bedankt!

 De wanddecoratie van Saal Digital bestel je hier













Reacties

Populaire posts