Onze slaapkamer

De afgelopen weken, heb ik foto's van Esmé geplaatst, die gemaakt zijn in onze slaapkamer. Ik kreeg onwijs veel vragen of ik de kamer online wou showen, welke kleur verf er op de muur zit en waar ik mijn witte beddengoed weg haal. Dus bij deze worden al jullie vragen beantwoord! 



 Dit is onze slaapkamer. Heel veel wit, gecombineerd met grijs en wit. Voor mij straalt die combinatie onwijs veel rust uit. Samen met de lijsten en de planten, vormt het een fris geheel. De posters in de lijsten, zijn voornamelijk 'Happy-pages', uit de VTwonen. Ze staan gepresenteerd ik verschillende formaten en kleuren lijsten, op een zelf gemaakt 'voor-zet-wandje'. Deze maak je heel simpel zelf, met een paar latjes en een plaat MDF. Het wandje is geschilderd in de all-time-favourite, Early dew van Flexa. De boxspring is van Wehkamp.



Spierwit beddengoed blijft een crime om te vinden. Ik tref altijd 'roomwit' of 'creme'. Deze linnen variant van Dekbed discounter, is echt spierwit. Heerlijk! Ook ideaal dus, als achter/onder-grond, voor foto's van Esmé. Het overtrek heeft een gekreukelde, vintage wassing, wat een heel mooi en rustig resultaat geeft. Wij slapen er heerlijk onder. 


Houdt je, net als ik, van mooi beddengoed en/of scherpe aanbiedingen? Neem dan echt even een kijkje in de webshop van Dekbed discounter. Ze hebben de mooiste dekbedovertrekken en lakens, voor de leukste prijzen!

Wist je dat je nu zelfs een splinternieuwe boxspring kan leasen? Leasen?! Ja, echt! Zonder bijtelling! Voor €1,- per nacht, ben jij de trotse eigenaar van zo'n nieuw pareltje!
Klik hier voor meer informatie over het leasen.

Bedankt voor het lezen & tot de volgende!

Liefs Fem


(Deze blog is opgesteld in samenwerking met Dekbed discounter.)




Reacties

Populaire posts