Fem favourites: WOWN!

- V.l.n.r. &Suus, Zilverblauw, Bintihome -


Vanaf vandaag zijn ze eindelijk verkrijgbaar bij de Kwantum. De drie prachtige collectie's van het nieuwe woon-merk 'WOWN!'. Drie inspirerende collecties, die compleet van elkaar verschillen, ontworpen door de bekende bloggers, Souraya (Bintihome), Susanne (&Suus) en Anki (Zilverblauw). Ik was er al vroeg bij, kijk snel verder naar mijn aankopen!

Alle drie collecties hebben hun charme. De oud-roze tinten van &Suus en de groenige en oker kleuren van Bintihome vind ik echt geweldig! Maar persoonlijk ben ik #TeamZilverblauw! Wat een toffe items, ik wordt er super vrolijk van!


Maar met het oog op onze verhuizing en de keuze's die nog niet gemaakt zijn, vond ik het moeilijk om iets aan te schaffen.. Ik vind alles leuk, maar hoe gaat het staan in ons nieuwe interieur?! Voor nu, heb ik me dus keúrig ingehouden en kocht ik alleen 2 verschillende lappen stof en 3 kleine wandplankjes uit de &Suus lijn. Waarschijnlijk bestellen we de grote fotolijst vanavond online.

Voor de stoffen had ik een speciaal doel bedacht, namelijk als foto achtergrond! En dat pakte nog veel leuker uit, als dat ik in mijn hoofd had! De foto's van de plankjes, zie je terug als we verhuist zijn. Die komen pas te hangen in het nieuwe huis. Hieronder volgen de foto's van de stof-ondergronden, smelt!






Hoe super leuk is dat?! Ik ga nog een keertje terug voor de roze sprinkles stof. Ik ben fan!


Ik ben super benieuwd welke collectie jullie het leukst vinden en of je al wat gekocht hebt! Laat het weten in de reacties.

Tot de volgende!

Liefs, Fem 💛

Reacties

Populaire posts