Welkom!

Hoi! Welkom op BijFem de blog-versie!

Ik zal me heel kort voorstellen, mijn naam is Femke, ben 25 jaar en woon in het altijd vredige Roden. Sinds acht weken zijn mijn vriend (Niels) en ik, de trotse ouders van Esmé Mila. Het kleine blonde humpje, waar mijn instagram mee gevuld is. Ik heb 2 studies in de retail afgerond en zodra mijn verlof afloopt, hoop ik in die business ook weer aan de slag te kunnen.




- Jep that's me! -


Waarom deze blog?
Afgelopen jaren heb ik afwisselend voor verschillende websites, gastblogs geschreven. Dit vond ik altijd leuk om te doen! Ik heb altijd veel positieve reacties gekregen op mijn manier van schrijven. Dat ging gepaard met té veel creatieve ideeën. Ik ben een fanatieke DIY-er en op instagram werd dan ook volop om uitleg en foto's gevraagd bij mijn laatste projecten.

Maar hoe ga je dat nu doen, zonder blog o.d?

Van daar uit ontstond het idee om een blog te beginnen, niet moeilijk, geen hogere wiskunde, we beginnen simpel. Dus daar is'tie dan!

Ik zal zeer binnenkort de eerste DIY's plaatsen, want daar werd al om gevraagd, voordat ik beviel. Oeps.


Ik hoop dat ik een minuscuul beetje verrijking kan brengen op het grote platform genaamd internet.

Veel lees plezier!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts