Shoptip: Hydrofiel Upstream

Goede deals en aanbiedingen, daar houden we dénk ik allemaal wel van. Waarom meer uitgeven voor een goed product, dan eigenlijk nodig is? Vandaag laat ik jullie mijn favoriete hydrofiel doeken zien. Lees gauw verder!


Dit zijn de prachtige hydrofiel doeken van Upstream store. Verreweg mijn favoriet, op het gebied van hydrofielen. Ik heb ze overal vandaan, de grotere babywinkels, goedkopere zaken, bekende merken, ze kunnen allemaal echt niet aan deze tippen.


Als je zo'n OCD'er bent als ik, dan herken je de volgende frustratie:

"Hydrofiel doeken zijn niet prachtig, keurig recht, na een aantal keer wassen."

Dat is dus met deze doeken, niet het geval! Hurray! Ze zijn ook echt mega zacht en behouden die structuur, ook na diverse keren wassen. En laten we eerlijk zijn, is het niet een plaatje? Als stipjes-lover, is dit een echte must have. 


De hydrofiel doeken zijn verkrijgbaar in de kleuren antraciet, zwart, wit, army green en oud roze. Voor ieder wat wils! En ik mag jullie een leuke korting aanbieden.

Met de code 'BIJFEM' ontvang je 10% korting op alle hydrofiel doeken
(Met uitzondering van de gift-sets en de multidoeken.)

Kijk snel op www.upstreamstore.nl


Tot de volgende!

xo Fem

Reacties

Populaire posts