Healthy? Help!

Heerlijk, dat zwanger zijn. Eten wat je wilt, niet hoeven/mogen/kunnen sporten, dik worden The-Good-Way. 

Zoals hierboven al duidelijk wordt, ik heb het er flink van genomen die 8,5 maand. Ik hield me keurig aan de afgeraden etenswaren overigens. Softijs, sushi met rauwe zalm en carpaccio bleken al snel een groot gemis. En dus leefde ik me uit op alles wat wél mocht! Chocolade was niet aan te slepen (Ik was zwanger tijdens Sinterklaas en kerst) en de snackbar zat gelukkig dichtbij. Oei oei, diep van binnen wist ik heus, dat al die kilo's er ook weer af moesten.. 

- Mét baby ⬆ -

Al met al, ben ik in totaal om en nabij 15 kilo aangekomen. Na mijn keizersnede waren de eerste 8 er af, maar ja, dan zijn die overige 7 er nog...

Een plan van aanpak, dat heb ik nodig! Nou, ik kan je rustig vertellen, dat is er nog niet. Na de kerstkransjes met kerst, de oliebollen met O&N en het gebak met mijn 25'e verjaardag, zijn nu die paaseitjes weer zo verrekte lekker! En zo heerlijk ongezond allemaal! Ik ben gewoon niet die persoon die optimaal kan genieten van een bak sla, helaas.


Dus kunnen alle fit-girl accounts op IG, kunnen jullie stoppen mij massaal te volgen?! 
It's NOT gonna happen!



Ondertussen ben ik wel druk aan het brainstormen, wat er dan wel moet gebeuren. Het begin is er, ik krik mijn weerstand, energie en gezondheid weer op met de vitamine tabletten van Koopjes-drogisterij. Zij adviseerden me de 'Elke dag mama capsules' en de 'Curcumine SLCP' tabletten. De Mama capsules zitten boordevol vitaminen, je kan het zo gek niet bedenken. Ze zijn speciaal ontworpen om je lichaam er weer bovenop te helpen na de zwangerschap en bevalling. De Curcumine tabletten zijn erbij ter ondersteuning van het immuunsysteem en voor het behoud van een gezonde leverfunctie en spijsvertering.


En eerlijk, ik merk echt verschil. Ik gebruik de supplementen nu een tijdje en ik vind ze echt prettig! Wat een verschil met het spul van de drogist! 


Echt een aanrader! Shop ze hier!

Tot de volgende!

Liefs, Fem


Reacties

Populaire posts