DIY: Voedings shirtje

Borstvoeding, wat een mooi en bijzonder fenomeen. Helaas niet voor ons allemaal weggelegd. Het wil niet lukken, of we hebben het simpelweg geromantiseerd in de zwangerschap. In mijn geval, beide van toepassing. 

Hoewel ik maar een paar dagen borstvoeding heb gegeven, kwam ik in mijn zwangerschap wel de tip van de eeuw tegen! En die wil ik jullie absoluut meegeven. Het is zo simpel, ik kon niet geloven dat ik het zelf niet had kunnen bedacht. Komtie!

Wat heb je nodig:
- Een zwart spaghettitopje
- Een schaar
- Naald en draad


Stap 1:
Knip aan de achterkant het spaghetti bandje af, 
maar laat het bandje aan de voorkant vast zitten.



Stap 2:
Van dit afgeknipte bandje, gaan we een lusje vormen. 
Meet het lusje af. (Ik nam 1 cm doorsnede)
Knip vervolgens het los hangende bandje, af op dat formaat.

Stap 3:
Nu vorm je het lusje nog een keer, en naai je het uiteinde, vast aan de voorkant die nog steeds vast zit. Dit doe je ook met het andere bandje.


Als het goed is heb je nu een lusje aan beide kanten.



TadaĆ”! 
Klaar is je zelfgemaakte voedingstop!


Je kunt het lusje gemakkelijk om het clipje van een voedings beha hangen.
Zo hoef je nooit meer dure singlets aan te schaffen!

Tot de volgende!

x Fem





Reacties

Populaire posts